Sa dolaskom prolećne setve brine vas gde možete naći povoljne bankarske kredite, ali i koji su njihovi uslovi kreditiranja. Ove nedelje vas upoznajemo sa kreditima koje nudi Crédit Agricole banka.
Jedan od najvažnijih segmenata poslovanja Crédit Agricole banke je podrška razvoju agro delatnosti u Srbiji. U svojoj ponudi, ta banka ima širok spektar proizvoda i usluga koji su namenjeni poljoprivrednicima. To su na primer, paket računi, elektronsko i mobilno bankarstvo, kao i veliki izbor kreditnih proizvoda čiji uslovi zavise od više faktora.
Možda vas zanima
Da li nam preti nestašica ajvara?
28/08/2020
Najznačajniji faktori su namena kredita i rok otplate, ali su takođe važni i poslovni pokazatelji klijenta.
Da bi se jedno poljoprivredno gazdinstvo kvalifikovalo za kredit, potrebno je da bude registrovano u Registru poljoprivrednih gazdinstava i da ima aktivni status u tekućoj godini. Treba da obrađuje najmanje 20 hektara ili da ima minimum 15.000 evra godišnjeg prihoda od poljoprivredne proizvodnje.
Detaljnije o uslovima kreditiranja u Crédit Agricole banci možete pročitati OVDE
Kada je reč o pravnim licima, oni moraju da posluju najmanje godinu dana. Ukoliko je u pitanju mešovita delatnost pravnog lica, moraju da ostvaruju minimum 50% prihoda od poljoprivredne delatnosti. Bitna i dobra kreditna istorija, takođe su jedan od kriterijuma za odobrenje kredita u toj banci.
„Krediti za poljoprivrednu delatnost su, po pravilu, gotovo uvek namenski jer je to delatnost koja ima vrlo konkretne investicije i ulaganja. Namene tih kredita mogu biti kupovina obrtnih i trajno obrtnih sredstava, osnovnih sredstava kao što je mehanizacija, poljoprivredno zemljište, objekti, oprema, kao i ulaganja u energetsku efikasnost”, objašnjava Sanja Švonja, menadžer za odnose sa javnošću i društvene mreže.
Ona dodaje, da u okviru svake namene postoje podtipovi kredita koji su u potpunosti prilagođeni klijentu i u zavisnosti od toga da li je reč o ratarskoj, voćarskoj, stočarskoj, ili povrtarskoj proizvodnji.
Crédit Agricole banka pruža prilagođene usluge svakom klijentu, bez podele na mala ili velika gazdinstva. Od samog početka finansiranja poljoprivredne delatnosti, ta banka razvija i primenjuje individualni pristup na osnovu kog svaki klijent dobija maksimalnu posvećenost svog menadžera za poljoprivredno bankarstvo.
Sagovornik: Sanja Švonja, menadžer za odnose sa javnošću i društvene mreže
Komentari