Fruitnet forum treći put u Beogradu

Fruitnet forum treći put u Beogradu

Stručnjaci za međunarodnu trgovinu svežeg voća i povrća krajem meseca u Beogradu predstaviće tu granu industrije delegatima Fruitnet foruma za Jugoistočnu Evropu. Događaj će se održati u hotelu Hyatt Regency 21-22. novembra.

Fruitnet forum © South-East Europe

 

Događaj će okupiti međunarodne kupce i vodeće proizvođačeizvoznike, u cilju istraživanja novih mogućnosti za nabavku svežeg voća i povrća iz regiona.

U programu konferencije će učestvovati važna imena u poslovanju u ovoj oblasti, uključujući Greenyard, Total Produce, Eurogroup/Rewe, Norton Folgate (deo grupe Poupart), Cool Fresh International, European Berry Growers i Pureberry Fruits Rouge.

Delegati će imaće priliku da saznaju novosti u nizu relevantnih tema, uključujući potrošačke trendove, koji povećavaju zahteve trgovaca da poboljšaju svoju ponudu i predstave je kroz nove i inovativne kanale. Uz proizvodnju svežih proizvoda pod rastućim pritiskom da se pruži veća vrednost u područjima kao što su pogodnost, organska proizvodnja, raznovrsnost i ukus, Fruitnet forum će analizirati najnovije tržišne trendove iz perspektive Jugoistočne Evrope.

Događaj će se baviti mogućnostima dobavljača i prodavaca, povećanjem potražnje za njihovim proizvodima, poboljšanjem lanaca snabdevanja i pružanjem iskustva.

Jugoistočna Evropa sve perspektivnija za uzgoj voća i povrća


,,Po treci put smo u Beogradu i prilika da održimo poslovne veze sa industrijom svežeg voća i povrća ovde u Jugoistočnoj Evropi je izuzetno zadovoljavajuća”, izjavio je Majk Novls, direktor publikacija za Evropu u Fruitnet Media International.

,,Ono što smo nameravali da postignemo kada smo pokrenuli Fruitnet Forum South-East Europe još u 2016. godini, bilo je prvenstveno pružanje uvida, inspiracija i ideja proizvođačima i izvoznicima u regionu, posebno onima koji su želeli da saznaju više o tome šta će međunarodno tržište zahtevati od njih u budućnosti ili onima koji su nameravali da na neki način razgranaju svoj posao – na različita tržišta ili u različite kategorije proizvoda

Jedan od partnera ovogodišnjeg događaja je i USAID (Projekat za konkurentnu privredu), čime je omogućen nastup 14 proizvođača jabuka i bobičastog voća pod zajedničkim brendom Serbia Does Fruit. Cilj je podrška izvozu ovih kultura, kao i unapređenje konkurentnosti usled sve većih površina zasada.


Komentari

E-KNJIGA

Vodič za uspešno gajenje borovnica