Mlađe generacije manje kupuju bif tipove paradajza i veoma im je bitna ambalaža, ističe Srđan Dimitrijević, jedan od najuspešnijih proizvođača ovog povrća u Kumarevu.
„Dolazi do smene generacija među ljudima, tako se i navike potrošača menjaju što se ogleda u tome da mladi ljudi više idu u markete nego na pijace i više vole da dobiju mala pakovanja sa nekoliko paradajza manjih, prema mom mišljenju bif tip je još uvek najslađi za jelo, a sada se pojavljuju i specijali sitniji paradajzi i mislim da je ukus sve manje važan, a primat uzimaju pakovanje i estetika“, rekao je za Agromediju doktor za paradajz Srđan Dimitrijević.
Možda vas zanima
Srđan u svojim plastenicima zbog toga gaji i bif i čeri tip paradajza, a proteklu sezonu ocenjuje kao veoma tešku.
„Pre svega bih rekao da je ovo najteža proizvodna sezona za sve proizvođače i na otvorenom i u zatvorenom prostoru i ne samo paradajza već i svih drugih kultura. Od blage zime, pa sve do jako lošeg proleća, preranog leta, pa u sred leta sijaset kišnih dana, oblačnih dana, stalno smo imali problema sa vodom, a sada u jesen imamo probleme sa insektima. Cena je bila jako slaba ove godine i velika većina će poslovati sa minusom u proizvodnji, nadam se da se neće ponoviti ovako teška godina“, zaključio je Dimitrijević.
Sagovornik:
Srđan Dimitrijević, povrtar
Komentari