U protekloj deceniji na tržištu auto industrije i poljoprivredne mehanizacije promenilo se dosta toga. Internet je postao vodeći kanal za kupovinu, prodaju i promociju proizvoda. Prvi oglasi iz poljoprivredne mehanizacije pojavili su se na internetu pre 4 godine – upravo na portalu Moj auto.
Povod za slavlje je i podatak da je za nešto manje od četiri godine više od 2,4 miliona korisnika posetilo segment poljoprivredne mehanizacije i pregledalo preko 37 miliona strana na portalu.
Možda vas zanima
Vodeći brend među posetiocima već 4 godine je ubedljivo IMT, a zatim ZETOR i Agritec. Oglas sa najvećim brojem pregleda postavio je vlasnik traktora IMT 5100 sa cenom od 6.800 evra.
U svim segmentima poljoprivrede vlada trend modernizacije i digitalizacije. Iz godine u godinu raste poseta portalu mojauto.rs i putem mobilnih telefona. Čak više od polovine posetilaca koristi mobilni telefon – portal Moj auto prepoznaje promene u komunikaciji i način promocije prilagođava savremenim zahtevima tržišta.
Komentari