Ovo je brend koji budi profesionalca u svakome od nas

Ovo je brend koji budi profesionalca u svakome od nas

Nemačku kompaniju „Stihl“ osnovao je davne 1926. godine Andreas Štil, konstruktor prve motorne testere na svetu. Već 90 godina moto ove kompanije je da olakša ljudima rad u prirodi, što potvrđuju milioni korisnika širom sveta. Da su i u Srbiji retki poljoprivrednici koji nemaju iskustvo sa „Stihlovim“ proizvodima, još jednom smo se uverili na nedavno održanom Sajmu poljoprivrede u Novom Sadu. Štand ove kompanije sa najsavremenijim, moćnim motornim testerama, sekačima, bušačima, trimerima i drugim uređajima nikoga od posetilaca nije ostavio ravnodušnim.

 

Milena Janjić, marketing menadžer u kompaniji „Stihl“, objasnila nam je šta su sve posetioci novosadskog Sajma poljoprivrede mogli da vide na njihovom štandu.

„Stihl“ – brend koji se voli!

Pored ‘Stihl’ uređana u ponudi su i ‘Viking’ kosačice, freze, usitnjivači i baštenski uređaji premijum kvaliteta. Na sve ‘Stihl’ i ‘Viking’ uređaje dajemo garanciju dve godine, a postoje i mašine na koje dajemo tri godine garancije. Takav je, na primer, motorni trimer FS 55 ili električna kosačica Viking ME 235“, navodi ona.

Stihl testera - ©Agromedia 

Kompanija „Stihl“ prisutna je u više od 160 zemalja širom sveta. U našoj zemlji, sve originalne uređaje ove kompanije možete da kupite na više od 160 prodajnih mesta. Na svakom od njih, specijalizovani prodavci pružiće vam profesionalan savet u odabiru odgovarajuće mašine, a zagarantovan vam je i servis i to u roku od 48 sati.

Reč je o stručnjacima koji redovno prate savremene tehnologije i nove trendove u svetu, pa će vam oni iz prve ruke pružiti i sve potrebne informacije o novinama na tržištu, koje vaše svakodnevne poslove mogu da učine lakšim, bržim i efikasnijim. Takvi su, na primer, „Stihl“ baterijski uređaji.

Stihlov štand - ©Agromedia 


Kao svetski lider i inovator na tržištu benzijskih uređaja, ‘Stihl’ je prepoznao potrebe modernog korisnika i razvio jednu potpuno novu tehnologiju – baterijsku tehnologiju. Sada su baterijski uređaju dostupni i na tržištu Srbije. Oni su idealni za sve koji žele jednostavnost i komfor u radu. Njihovi korisnici ne moraju da rade ništa sa benzinom ili da prave mešavine, dovoljno je samo da stave bateriju i jednim klikom dobija se snaga kakvu do sada niste videli“, dodaje ona.

Osnovna prednost ‘Stihl’ baterijskih uređaja je da su oni tihi, a snažni. Jednostavni su za korišćenje i daju vam veliku slobodu u pokretu“, rekla je Milena.


Osnovna prednost ‘Stihl’ baterijskih uređaja je da su oni tihi, a snažni. Jednostavni su za korišćenje i daju vam veliku slobodu u pokretu.

Kompanija „Stihl“ omogućila je svojim saradnicima, kupcima i svim zainteresovanim poljoprivrednicima da potpuno besplatno testiraju ove baterijske uređaje i to čak 24 časa. Za to vreme će se, kažu stručnjaci na štandu, svako uveriti u njihov kvalitet i moć.


Da ponovimo, iako je ‘Stihl’ lider u proizvodnji motornih uređaja i sada pomera granice sa svojom novom inovativnom baterijskom tehnologijom, mi u svojoj ponudi imamo i odlične električne uređaje, kao što su usisivači i perači, naravno, ‘Stihl’ kvaliteta“, ističe naša sagovornica.

Stihlov štand - ©Agromedia 

 

Benzinski usisivači sa usitnjivačem mogu da se koriste kako za privatnu, tako i za profesionalnu upotrebu. Oni mogu da služe za uklanjanje i usitnjavanje lišća, ili kao duvači za čišćenje manjih ili većih površina na vašem imanju. 

„Stihl“ perače možete da koristite za čišćenje okućnice, bašte, vaših vozila, baštenskog nameštaja, stepeništa, terasa i drugih površina. Lako se transportuju i zauzimaju veoma malo mesta. Atomizeri i prskalice, motorne testere za beton, motorni sekači betona i bušači za zemlju predstavljaju samo mali deo široke palete proizvoda ove kompanije koja je bila izložena na štandu Novosadskog sajma.

Stihlov štand - ©Agromedia 

U toku je velika prolećna akcija koja traje do 15. juna. U toku nje možete veliki broj ‘Stihl’ i ‘Viking’ uređaja da kupite po sniženoj ceni i to na tri i više rata“, objašnjava Milena.

Više informacija o „Stihl“ prolećnoj akciji, ponudi i vrstama proizvoda, dodatnoj opremi, servisu i prodajnim mestima možete da pronađete na sajtu ove kompanije.  

Sagovornica:
Milena Janjić, marketing menadžer u kompaniji „Stihl“

Komentari

E-KNJIGA

Vodič za uspešno gajenje borovnica