Kakvi su savremeni traktori? Sve su moćniji, svestraniji i brži. Njihove veće brzine znače da mogu da ubrzaju transfere između polja i tako produže period raspoloživ za poljoprivredne radove, štedeći i vreme i novac. Ipak, traktorske gume imaju tendenciju da budu prilično primetan izvor buke kada se vozi velikom brzinom na putevima. Efekat koji odvlači pažnju je kombinovani rezultat zvuka motora i buke zadnjih guma kada se njihove specijalne šare gazećeg sloja kotrljaju duž popločanih površina pri većim brzinama.
Po čemu su Mitas SST gume tako posebne?
Mitas SST (Silent Speed Tire) zadnja radijalna guma za traktor je rešenje za smanjenje emisije buke. Karakteriše je smanjen otpor kotrljanja i manje vibracija pri većim brzinama, što rezultira nižim nivoom buke u kabini.
Ispitivanja ovih pneumatika su pokazala da smanjenjem takozvane velike buke mogu smanjiti nivo buke u kabini za 3,6 decibela u poređenju sa konvencionalnim gumama, što donosi smanjenje buke za rukovaoca i maksimalnu koncentraciju.
Osim što smanjuje buku, nova konstrukcija gume SST takođe smanjuje troškove za operatere, koji cene manji otpor kotrljanja, dug životni vek gume i visoku otpornost na oštećenja. Ove korisne karakteristike se postižu prvenstveno kroz dezen gazećeg sloja i konstrukciju pneumatika sa čeličnim pojasom.
Još jedna važna karakteristika Mitas asortimana je njihova maksimalna brzina od 70 km/h, koja se može održavati tokom dugog perioda bez negativnog uticaja na životni vek guma, nešto što je idealno za današnje traktore. Ove gume takođe pokazuju znatno manje vibracija pri većim brzinama na putu.
„Serija pneumatika SST zadovoljava potražnju za ekološki prihvatljivim, ali ekonomičnim gumama koje svojim korisnicima daju dodatnu vrednost i dodatne pogodnosti u vidu veće udobnosti rukovaoca i nižeg nivoa buke u kabini“, kaže Pavel Kott, menadžer proizvoda za poljoprivredne gume kompanije Mitas. Gume iz Mitas SST serije su posebno popularne u Evropi, gde se pomno prati emisija buke. Niz renomiranih proizvođača poljoprivrednih mašina ih koristi kao originalnu opremu. Mitas trenutno nudi SST asortiman u felnama od 38 i 42 inča, sve su tubeless dizajni.
Šta je to velika buka?
Buka u kabinama traktora dolazi iz dva glavna izvora: motora i udara ušica o put dok se zadnje gume rotiraju. Pri brzinama iznad 40 km/h (frekvencija 110 Hz i više), ovi kombinovani šumovi izazivaju rezonanciju i glasno brujanje poznato kao velika buka. To može dovesti do smanjene udobnosti, ugrožene bezbednosti i povećanog stresa za rukovaoca. Prednji točkovi ne stvaraju ovu buku, zbog čega su SST gume dizajnirane samo za zadnje osovine.
Sponzorisana objava: Mitas
Komentari