Kompanija Isuzu je za ovogodišnji Sajam automobila u Novom Sadu prikazala punu paletu proizvoda. Fokus ove kompanije je pre svega na pikap-ovima, mada u svojoj ponudi imaju i kamione.
“S obzirom na to da je to blizu sajma na kome smo učestvovali, na LORIST-u, zadržali smo iste sajamske uslove: nižu sajamsku cenu, kamatu 2,99% u saradnji sa Raiffeisen lizingom, brz rok isporuke vozila i veliku mogućnost personalizacije pikap-ova”, objašnjava Živko Marković, direktor “Trio Motors”.
Možda vas zanima
Ova vozila imaju mnogo prednosti, jer mogu da ih koriste i kao putničke automobile. Mogu da ih natovare i, što je najvažnije, mogu da ih registruju po ceni putničkog automobila.
“Svi kada kažu pikap pomisle na američkog farmera koji ima nazad balu sena i služi samo kao radno vozilo. To jeste bila osnova. Dobra stvar kod ovih vozila je što ona i dalje jesu komercijalna vozila sa nekim prednostima poput šasije, reduktora, otpornosti, čvrstoće i slično, ali tendenccije na tržištu kažu da moraju da postanu zanimljiviji široj ciljnoj grupi, što i dovodi do toga da se poradi malo i na estetici, da auto postane lepši, do tih nekih elemenata od hroma, parking senzora, kamere, daljinskog, start/stop dugmeta i sličnih stvari”, objašnjava Živko Marković.
Isuzu je među najvećim svetskim proizvođačima dizel motora što za svoje potrebe, što za potrebe nekih drugih proizvođača. Ono što je isto tako nepoznato jeste da je Isuzu drugi najveći proizvođač kamiona na svetu.
Teretna vozila osim kvaliteta i pouzdanosti (niski troškovi održavanja i mala potrošnja) dobijaju na dizajnu i kompaktnosti i takvo vozilo može veoma lako da se vozi po gradskim uslovima. Ima izuzetno mali prečnik zaokreta i uvek može da uradi polukružno na semaforu. Tamo gde obično svaki putnički auto zahvati treću traku, Isuzu teretna vozila mogu da ga „smotaju“ već u drugu. Onda se svi iznenade kako on izgleda kao mala igračkica, kaže naš sagovornik.
Sagovornik: Živko Marković, direktor “Trio Motors”
Komentari