Šljivovica: novi viski? Rakija kao brend i srebro srpskih domaćina | Ilija Malović | AGRO PRIČE EP 2

Šljivovica: novi viski? Rakija kao brend i srebro srpskih domaćina | Ilija Malović | AGRO PRIČE EP 2

Druga epizoda podkasta AGRO PRIČE oduševiće bez sumnje sve ljubitelje rakije. Ugostili smo sociologa Iliju Malovića, koautora bloga ,,Rakija, uglavnom” i jednim od vodećih stručnjaka na temu rakije.

U ovom izuzetno zanimljivom razgovoru, istražili smo kako prepoznati pravu, kvalitetnu rakiju, zašto rakija nije piće za opijanje i kako je postala deo srpskog kulturnog identiteta.

Pitali smo može li rakija, posebno šljivovica, postati svetski brend poput viskija ili konjaka, i šta Srbija može naučiti od zemalja koje su svoja nacionalna pića uspešno plasirale na globalno tržište.

Kroz diskusiju o istoriji i tradiciji rakije u Srbiji, saznajemo kako je šljivovica osvojila ne samo srpska domaćinstva, već i srce jednog svetski poznatog muzičara, koji je odlučio da proizvodi rakiju u Srbiji i plasira je na američko tržište.

Pričamo o tome zašto se rakija smatra ,,srebrom srpskih domaćina” i kakav potencijal ima da postane prepoznatljiv srpski simbol na globalnoj sceni.

Ako ste ljubitelj rakije ili vas zanima kako jedno tradicionalno piće može postati svetski fenomen, ova epizoda donosi sve što treba da znate. Pridružite nam se u otkrivanju priče o rakiji, njenim tajnama, mirisima, ukusima i mestu koje zaslužuje u svetu.

Pratite podkast AGRO PRIČE na našem Spotify i Youtube kanalu i ne propustite da pogledate sve epizode.

Gledamo se, slušamo se, inspirišemo se…


Vaš AGROmedia tim.💚

Komentari

E-KNJIGA

Vodič za uspešno gajenje borovnica